Dvousloupový zvedák

Dvousloupový zvedák

Filter
Set Descending Direction

5 Items

per page
View as Grid List
  1. Dvousloupový zvedák na auto “Kroměříž”    TP22
    • Určen na Golf tak i na SUV vozidla
    • Nejlevnější dvousloupový zvedák
    • Nosnost: 4.200 kg
    Rating:
    0%
    As low as 1 699,00 €
    Inkl. Mehrwertsteuer zzgl. Versand
  2. Dvousloupový zvedák na auto “Kroměříž”    TP22-RG
    • Určen na Golf tak i na SUV vozidla
    • Nejlevnější dvousloupový zvedák
    • Nosnost: 4.200 kg
    Rating:
    0%
    As low as 2 099,00 €
    Inkl. Mehrwertsteuer zzgl. Versand
  3. Automatický zvedák na auta “Klatovy” TP51    TP51
    • Zvedne jak Smart tak i karavan
    • 3 teleskop. nosná ramena 180cm
    • Nosnost: 5500 kg
    Rating:
    0%
    As low as 2 649,00 €
    Inkl. Mehrwertsteuer zzgl. Versand
  4. Profesionální dvousloupový zvedák na auto "Bechyně"    TP75
    • Vyžaduje výšku místnosti 450 cm
    • 3 teleskop. nosná ramena pro karavan
    • Nosnost: 5500 kg
    Rating:
    0%
    As low as 2 990,00 €
    Inkl. Mehrwertsteuer zzgl. Versand
  5. Stojanový zvedák na auta "Náchod" s dvěma sloupy    TP70
    • Stojanový zvedák
    • Elektrohydraulický pohon
    • Nosnost: 5000 kg
    Rating:
    0%
    11 999,00 €
    Inkl. Mehrwertsteuer zzgl. Versand
Filter
Set Descending Direction

5 Items

per page
View as Grid List

Co je dvousloupový zvedák?

Dvousloupový zvedák je jedním z nejprodávanějších zvedáků. A to z dobrého důvodu: uživatel může s výškou zdvihu 190 cm provádět všechny práce pod vozidlem ergonomicky. Pro autodílny je dvousloupový zvedák nepostradatelným zvedacím nástrojem pro práci na podvozku, výměnu dílů výfuku nebo práci na převodovce. Je snadno nastavitelný a vhodný pro každodenní zvedání všeho od Smartu po dodávky.

V čem se dvousloupový zvedák liší od ostatních zvedáků

V porovnání s ostatními zvedáky na auta, dvousloupcový zvedák se vyznačuje svojí zvýšenou nosností 4 až 5,5 tuny. Tyto hodnoty mají vliv na stabilitu zvedáku. Důležitější než nosnost je však možnost aretace nosných ramen, která umožňuje zvedání vozidel jak s krátkým (např. Smart), tak s dlouhým rozvorem (T6, V-Class, Sprinter). K dispozici jsou dvounásobná nebo třínásobná teleskopická opěrná ramena, která umožňují větší flexibilitu z hlediska použití. Nikdo nepoužívá zvedák se 4 podpěrnými rameny, z nichž všechna jsou 2x teleskopická, jelikož může zvednout T6, ale ne BMW řady 3, kde nedosáhne zvedacích bodů kvůli docela krátkému rozvoru. Proto je zde vyžadována zvláštní pozornost kupujícího.

Rozdíly mezi hydraulickým a mechanickým dvousloupovým zvedákem

U hydraulického dvousloupového zvedáku pochází zvedací síla ze dvou válců ve dvou sloupcích. Elektromotor pumpuje pomocí pumpy pod vysokým tlakem hydraulický olej do válců a tlačí razidla nahoru. Když stisknete tlačítko nahoru, zvedací plošina se posune nahoru s vozidlem. U mechanického dvousloupového zvedáku se však síla přenáší přes vřeteno. Vozidlo, které se má zvedat, se pohybuje nahoru pomocí šroubu.

automatische 2-Säulen Hebebühne

automatische 2-Säulen Hebebühne

automatische 2-Säulen Hebebühne

Kde najdu nutné podklady?

Pokyny, zkušební knihy, hydraulické plány, řešení problémů a možnosti nastavení naleznete zde na naší stránce pod popisem produktu. Technické výkresy můžete také najít v naší oblasti pro stahování a v galerii obrázků.

Proč je elektronické řízení dvousloupového zvedáku značky Kroemer po sestavení mimo kontrolu?

Problém: Elektronické ovládání zvedáku Kroemer je po montáži mimo kontrolu.

Příčina: Došlo k neúmyslnému seřízení nebo nesprávnému nastavení průmyslového ovládání.

Řešení: Nakonfigurujte prosím průmyslové řízení.

ID: 9497

Zdroj: Pivato Team 4288-001

Proč pumpa nefunguje po přestěhování?

Problém: Čerpadlo již nefunguje správně.

Příčina: Čerpadlo nasálo vzduch.

Řešení: Otočte čerpací jednotku o 180°, abyste nasáli hydraulický olej shora. Vzduchová bublina je tím vytlačena z převodu čerpadla stupně Kroemer a hydraulický olej může být správně nasáván do správné polohy čerpací jednotky.

Zdroj: Mistrovská automobilová dílna Gunter Langen

Proč se zvedák značky Kroemer nedá spustit?

Problém: Zvedák Kroemer již nelze spustit.

Příčina: Spouštěcí ventil je znečištěný.

Řešení: Vyčistěte ventil ansec.

ID: 9442

Zdroj: Special Auto Service Stuttgart (2791-001)

Jak navléknu ocelová lana na sloupový zvedák Kroemer TP19 a TP26?

  1. Povolte šrouby pro upevnění (pokud již byly sloupky upevněny).
  2. Nakloňte sloupek o cca 20°.
  3. Nyní navlékněte ocelovou stranu zespodu.

Zvedák nejede po třech dnech nepřetržitelného provozu dolů

Problém: Používáme nůžkový zvedák Kroemer 12 hodin denně a zaměstnanci jej používají i po práci. Nikdy nevypínáme ovládací panel. Nyní po třech dnech „nepřetržitého provozu“ zvedák již nefunguje. Jakmile chci s autem sjet, nejde to. Zvedák lze posunout pouze nahoru.

Řešení: Vypněte hlavní vypínač, počkejte 2 minuty a znovu zapněte ovládací panel. Průmyslový řídicí počítač se nyní restartoval a opět spolehlivě funguje. Dle bezpečnosti práce byste měli zvedák nechat zapnutou pouze při pohybu nahoru nebo dolů. Jinak by měl zvedák zůstat vypnutý. V budoucnu to znamená, že byste neměli nechat ovládací panel zapnutý několik dní.

ID: 9819

Zdroj: Mr. Stuck - klubová svépomocná dílna v Hamburku

Zvedák nejde po zapnutí samostatně nahoru

Problém: Při posledním použití se zvedák automaticky posunul nahoru za koncový spínač. Koncový spínač byl vytržen z vedení. Bylo aktivováno nouzové zastavení (vypínač).

Žádám vás, abyste si promluvili s technikem, abyste problém co nejrychleji vyřešili. Dále bych Vás chtěl po telefonické domluvě požádat, abyste mi jako gesto dobré vůle zaslal nový koncový spínač, protože záruka stále platí.

Příčina: Odblokovací kabel nebyl připojen. To znamená, že se zvedák v případě nouze posune nahoru.

Řešení:

Vypněte hlavní vypínač. Připojte kabel k odblokování. Zvedák opět funguje spolehlivě.

ID: 9846

Zdroj: Gierock ze Sárska (100007970)

Na co musím dát při výměně synchronizačního kabelu pozor?

Nakloňte prosím sloupky dvousloupového zvedáku Kroemer dostatečně daleko (cca 20°), aby se lano napnulo zespodu.

Zákazník napsal: "Odstranil jsem pojistný kroužek hřídele, na kterém je řemenice připevněna, a poté jsem hřídel vyklepal dozadu a poté jsem mohl snadno zasunout lanko ze zvedáku Kroemer a znovu vložit řemenici (viz fotografie)"

Jak nakonfiguruji průmyslové ovládání dvousloupového zvedáku Kroemer?

Odpověď na tuto otázku najdete v našich návodech pro odstraňování problémů.

Proč je synchronizační kabel příliš krátký?

Problém: Synchronizační kabel je příliš krátký. Druhou pojistnou matici proto nelze utáhnout.

Příčina: Synchronizační lano o délce 9320 mm bylo optimalizováno tak, aby pasovalo na zvedák. To zvyšuje životnost díky upínací síle.

Řešení 1: Posuňte sloupky od sebe o 100 mm.

Řešení 2: Zkraťte základní desku o 50 mm na každé straně.

(Bilder folgen)

Zvedák nejde dolů a elektromagnety bezpečnostních západků jsou horké

Problém: Zvedák se již vůbec neposouvá dolů. Magnety na pojistkách se však zahřívají.

Příčina: Bezpečnostní západky neustále odebírají energii, ale nefungují. Po 1/2 hodině se zahřejete. Průmyslové řízení již nefungovalo, protože jej zákazník ze zvědavosti upravil.

Řešení: Překonfigurujte počítač (zabere 5 minut)

ID:9847

Zdroj: Soukromý zákazník

Co dělat, když je synchronizační kabel příliš krátký?

Problém: Synchronizační kabel je příliš krátký. Druhou pojistnou matici proto nelze utáhnout.

Příčina: Synchronizační lano o délce 9320 mm bylo optimalizováno tak, aby pasovalo na jeviště. To zvyšuje životnost díky upínací síle.

Řešení 1: Posuňte sloupky od sebe o 100 mm.

Řešení 2: Zkraťte základní desku o 50 mm na každé straně.

(Postupujte podle obrázků)

ID: 9522

Jaký je rozdíl mezi 230V a 400V zapojením?

V Německu je elektřina dopravována do téměř každé domácnosti nebo komerčního podniku s minimálně 400voltovými kabely (průmyslová elektřina) v rozvodné skříni. Běžná domácnost obvykle používá 230 voltů (světelný tok) pro svá elektrická domácí zařízení. V komerčních podnicích se v kanceláři obvykle používá 230 voltů, zatímco v dílně se obvykle používá 400 voltů. Důvodem je, že 400 voltů je pro stroje čisté řešení, protože 230 voltů je pouze kompromisní řešení.

400V motor se 3 fázemi nepotřebuje pomocný kondenzátor. Jeden je vždy instalován v čerpadlech 230 V. To může být zdrojem chyb.

Jinak je rozdíl ve spotřebě energie. Spotřeba 230voltového čerpadla je však vyšší než u 400voltového systému. Vyšší spotřeba energie se vyskytuje u 230V systémů díky extrémně vysokému startovacímu proudu. Je důležité se ujistit, že máte v domovní pojistkové skříňce pojistku C16, jinak pojistka vždy vypadne.

Elektrikář vždy doporučí 400 voltový systém z důvodu životnosti systému ve srovnání s 230 voltovými systémy.

My ve společnosti Hebebühnen Kroemer obecně doporučujeme 400 voltový systém pro komerční zákazníky a také průmyslovou energii pro soukromé nadšence, pokud je k dispozici 400 voltů.